Деталі
Як повідомило управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин міста, відповідно до законодавства, ними було проведено громадські слухання щодо детального плану території, обмеженої вул. Незалежності, межею АТ «Українська залізниця», вул. Одеською.
Начальник міського управління архітектури Сергій Браунер оголосив, що вони і є замовниками виготовлення цього плану, а розробником – комунальне проєктно-виробниче архітектурно-планувальне підприємство “Облархбюро” Черкаської обласної ради. Громадські обговорення оголосили місяць тому, про що, твердить, повідомляли в газеті “Сміла” та на сайті Смілянської міської ради. Тридцять днів спливло – ніяких зауважень чи пропозицій від місцевих жителів не надійшло.
Учасниками громадських слухань були представники управління архітектури, секретар міськради Юрій Студанс, міський депутат Віктор Овчаренко, представник інвестора, тобто вагоно-ремонтного заводу. Про деталі плану забудови вищеназваної території розповів розробник містобудівної документації, головний архітектор проєкту Сергій Дем’яненко.
Він зазначив, що даним проєктом передбачається збільшення кількості колій. Як він твердить, Генеральним планом м. Сміли зменшено санітарно-захисну зону біля залізниці до 50 м. Це при умові, що рейки укладатимуться безстиковим способом та будуть встановлені шумозахисні огорожі вздовж полотна.
Мета даного плану території – це виділення майданчика для тупікових колій на території АТ «Українська залізниця» для “відстою” вагонів. Це потрібно для смілянського підприємства, що займається ремонтом вагонів.
Для втілення проекту, зауважив Сергій Дем’яненко, також доведеться перенести деякі міські комунікації. Там проходить міський водогін.
Секретар міської ради Юрій Студанс підкреслив, що цю територію інвестору доведеться орендувати у залізниці, бо це їх власність. Але загалом – це крок на зустріч підприємству, яке розвивається у Смілі.
На цьому присутні визначили громадські слухання проведеними. Якщо ніхто не подав зауважень та пропозицій, то можна і подавати цей детальний план території на затвердження міської ради.
Новина про такі плани забудови та ніби-то витриманий процес підготовки цього документу до сесії викликали обурення серед містян. Виявляється, ніхто з них навіть не чув, що якісь слухання проводились і що вони мали право висловити свої думки.
Світлана Маштабей написала в коментарях в одній із груп у фейсбуці: “Від громади не надходило зауважень. Цікаво, а хто про те знав із громади? Коли і яким чином було опитано людей ?”
“Я навіть більше скажу, вони не опитали навіть тих, хто живе вздовж цієї ділянки.”- додає Андрій Бодров.
Валентина Соколова наголошує, що мешканці Одеської і так потерпали від шуму: “На Одеській, як їдуть поїзди, будинки так трусить, що капець. Тріщить все в будинках, кахлі тріскаються та відпадають, про люстри і серванти я взагалі мовчу. Коли стає маневровий, то про сон можна тільки мріяти. Про людей ніхто не думає. Комусь знову треба відмити кошти. Шкода.”
А Данила Стрілецький загострив увагу на проблемі і так на довгий час перекритих переїздах: “А не планують зробити якийсь тунель, щоб місто по десять раз на день не було перекрито? Пробки збираються далеко за “Сільпо” та вже до повороту на вул. Перемоги.”
Одже, якщо ті, хто готували цей детальний план, зробили все, щоб не врахувати думку місцевих жителів, то тепер люди сподіваються, що це зроблять депутати міськради. Адже так чи інакше, а вони є обранцями від смілян, тож мають відстоювати їх інтереси.
Discussion about this post