30 грудня 2023, 21:27
У січні 2024 року Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ прийматиме звернення та працюватиме за скорегованим графіком роботи, тому слід спланувати свій візит заздалегідь.
Про це повідомляє пресслужба Черкаської ТЕЦ.
Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Графік роботи Центру на січень 2024 року:
- 01 січня 2024р. – святковий день;
- 02, 03, 04 січня 2024р. – звітний період, прийому споживачів немає;
- 05 січня 2024р. – не приймальний день;
- з 08 січня 2024р. – прийом споживачів здійснюється, відповідно до звичного графіку.
Зателефонуйте до Центру обслуговування споживачів за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839 (понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – до 16:00).
Прийом консультантами Центру здійснюється за таким графіком: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 (обідня перерва 12:30 – 13:18); п’ятниця – неприйомний день.
Наголошуємо, задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом не проводиться!
Discussion about this post